top of page

峇里婚紗攝影 Bali Prewedding


早喺五個多月前就已經開始同我溝通初步攝影流程,因為佢哋都經常到峇里影婚照,對當地都十分熟悉,比咗好多建議同温馨提示比我哋

我最初本來想喺麗江影婚紗相,因為我覺得雪山好靚,但因為雪山景只有12~2月左右嘅時候,一來同我先生時間夾唔啱,二來上網睇其他人留言影雪山好凍,我係極怕凍之人,所以就打消咗呢個念頭!

我同先生最後決定join 6月尾嘅峇里婚照攝影,化妝師 Fiona早喺五個多月前就已經開始同我溝通初步攝影流程,因為佢哋都經常到峇里影婚照,對當地都十分熟悉,比咗好多建議同温馨提示比我哋。

初次見攝影師Larry,佢仲提供咗揀衫貼士比我同先生,務求影出靚效果^^

影婚照前一晚,Larry 同 Fiona 仲特意到我哋嘅酒店房傾翌日流程同服裝配撘。到影相當日 Fiona 朝早5:30就到我酒店房開始化妝set頭,非常健談同細心……裝身后就開始拍攝,當日陽光非常普照,天氣非常炎熱,但 Larry 仍非常專業教我哋擺pose,又爬高爬低攞靚角度,Fiona 亦好落力幫我轉妝、攞行李同裙尾……更值得一讚係佢哋為幫我哋節省時間,我哋嘅lunch只係喺行車中解決

而家睇到啲相,好多朋友讚靚,諗起果日咁熱咁曬都值得!再一次唔該晒 Larry 同 Fiona,辛苦晒!

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page